Starea de urgență a generat cu sine o situație incredibilă pentru vârstnicii din România.

Limitarea programului de plimbare numai pentru cumpărarea bunurilor de nevoi vitale : alimente, farmaceutice, de ordin medical și după caz punerea în mișcare a  animalelor de casă .

Intervalul de timp este stabilit a fi între orele 11:00-13:00 și dacă se poate numai în apropierea domiciliului. O activitate similară cu a evreilor în ziua de Sabat..pașii numărați.

Viitorii pensionari au însă mari emoții deoarece acum „lucrul cu publicul” nu se mai realizează la casele de pensii numai on-line sau telefonic.

Pensionarii care răzbat printre baricadele polițiștilor, jandarmilor și ai armatei până la casele de pensii văd anunțuri prin care activitatea de la ghișee a fost suspendată pe toată durata stării de urgență.

Cum numărul pensionarilor navigatori pe net este redus, rămâne ca informațiile să le primească telefonic. Aici, mulți își pun mâinile în cap sau îngână ceva greu de reprodus, deoarece la numărul de telefon afișat ”nu le răspunde nimeni niciodată” zic ei .

Pensionarele care au fost telefoniste la PTTR știu de ce : la un număr de zeci de mii de pensionari UN TELEFON nu ajunge, așa că, cu toată silința angajaților caselor de pensii mai mult de câteva zeci de apeluri zilnic nu pot fi preluate. Acum chiar dacă , în afișele și comunicatele caselor de pensii sunt menționare mai multe numere de telefon, din păcate cei care nu le văd sau nu ”navighează pe net” vor suna tot la numărul de telefon arhicunoscut.

Mai jos aveți Comunicatul care sistează activitatea cu publicul:

COMUNICAT ÎNCEPÂND CU DATA DE 27.03.2020

Având în vedere prevederile art. 50 din Decretul Presedintelui României nr. 195/16.03.2020, privind instituirea stării de urgenă pe teritoriul României, publicat în Monitorul Oficial al României nr.212/16.03.2020 si Ordinul nr.721/25.03.2020 emis de Ministrul Muncii si Protectiei Sociale, Casa de Pensii ……anunță:

ÎNCEPÂND CU DATA DE 27.03.2020, PE TOATA DURATA DECRETĂRII STĂRII DE URGENTĂ

În perioada sus mentionată, RELATIA CU PUBLICUL SE FACE NUMAI PRIN TELEFON SAU E-MAIL.


 

VEZI AICI PROGRAMUL SI COMUNICATELE CASELOR DE PENSII PRECUM SI NOILE DETALII DE CONTACT.

Dacă ai nevoie de ajutorul nostru scrie la contact@europensie.ro sau suna la 0742 602 033

Datele se actualizează după caz

28.03.2020

Redacția  www.europensie.ro

Lasă un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.